mandag 16. januar 2012

I love MARC

et totalt muffinsfritt innlegg, en veske er jo ingen muffin! 

I <3 MARC by Marc Jacobs


Denne herligheten traff jeg for første gang i dag
og det var kjærlighet ved første blikk!! 


En akkurat passe stor, passe liten veske
som hadde passet meg perfekt! 
(har hatt stelleveske og store barnevennlige vesker leeenge
så vil utnytte en liten søt en i vår/sommer..)

De hadde den i mørk blå, sort hadde også vært supert! 

DENNE skal (må?) bli MIIIIIN
jeg vet bare ikke helt hvordan... 

1. jeg kan ønske meg den av min kjære, men den er jo DYR,
så ka jo ikke forvente det!!
2. Fond! Bursdagsgave i form av penger vil i år gå til mitt MARC-fond
3. vinne i lotto, men må såfall huske å kjøpe meg en kupong.. 

- tror nummer 2 er mest sannsynlig og overkommelig! 
Så JEPP, penger til fondet mitt er årets ønske for 14. mars!! 


Psst: den finnes bla på Timalu i Drammen.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar