tirsdag 30. oktober 2012

Sko som bordkort

Disse laget jeg etter inspirasjon fra en barselgruppe på nett.





Begynte i god tid og tok litt nå og litt da, det var jammen bra jeg begynte 7 uker før dåpen!!!
for en uke før dåpen var jeg endelig ferdig;)




Dåpsbarnet selv



Mamma og pappa bordkort



Inni skoen står navnet til dåpsbarnet
og dåpsdatoen



Under skoen et lite søtt dikt 
(Inger Hagerup) 



Familien vår sine sko



Malen jeg brukte;



Det tok som sagt tidligere litt tid å lage 20 stk bordkort.
Det var 40 skomaler og såler å klippe ut og lime sammen.
*litt av en jobb*

Skulle tatt bilde av alle ferdige også, men det har jeg visst ikke,
dette er fra instagram (frkmuffinv) og viser når de står og tørker. 




Ønsker alle en flott dag videre:D


Klem fra Frk Muffin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar