onsdag 9. november 2011

For et opplegg!

Jeg har lagt opp kjolen min, chiffongstoff! *puh* Vanskelig, men nå er det heldigvis gjort! Deilig!




Kjolen var vel sånn akkurat 3 cm for lang, og underkjolen var det perfekt lengde på! 
Og siden jeg skal ha kjolen på om mindre enn 2 uker så var det vel på tide å få det gjort med tanke på at den må vaskes og strykes også! (ting tar tid, noen ganger!) 

Først sydde jeg en søm ca 3 cm fra nedest på stoffet. 
Deretter brettet jeg og brukte den sømmen som lengdemal - ok, vanskelig å forklare..
Men det funket da jeg gjorde det!

Om det ble perfekt? Nei! 
Ble underkjolen litt synlig? ehh.. ja... så vurderer å legge opp den å ca 1/2 cm.
gjør jo ingenting for da passer den nok perfekt i lengden!!



Frk Mufiin baker ikke bare på sitt lille kjøkken,
hun prøver seg stadig på ting hun IKKE kan - der i blant å sy... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar