mandag 27. februar 2012

Mormorvogna (4/4)

Da har jeg somla meg til å sy litt på denne mormorvogna igjen da. 

Er vel egentlig ferdig, men er ikke fornøyd med kalesjen,
så skal ta opp en borrelås jeg festet inni og sy på nytt..
med litt LØSERE fasthet så det ikke krøller seg.

Nå har jeg derimot kost meg litt med detaljene til vogna,
et dynetrekk og vognpose


Jeg har beige prikkete stoff på baksiden og dyrestoffet,
 som jeg også har på vogna, på fremsiden. 



Vognposen


Dyrestoffet, detalj fra innsiden av posen

Under ser dere hvordan posen så ut før
(jeg har sprettet opp alle delene for å klippe de til..
Men dere skjønner hvordan den så ut før)


1. Posens innside, bakstykket
2. Den NYE innsiden, ferdig sydd
3. Fremstykket, forsiden

4. Posens bakside
5. den NYE baksiden, sort bommulscanvas
6. Posens fremstykke, innsiden.


Nå skal jeg snart bli ferdig,
dette har vært et prosjekt som har tatt lang tid sett utfra datoene på innleggene,
MEN jeg har ikke sydd så iherdig,
det har gått i rykk og napp og jeg for all del ikke stresset for å si det sånn!

Men har jo lyst til å bli ferdig en gang også,
så derfor skal det bli i nærmeste fremtid:
Altså innen påske!


Tidligere innlegg i "mormor vogna" serien: 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar